Klantenservice

LEVERTIJD
GRATIS BEZORGING VANAF € 60,-- BINNEN NEDERLAND
BIJ U BEZORGEN
GARANTIE
RETOURNEREN VANWEGE EEN GEBREK
GEBRUIK MAKEN VAN DE ONTBINDINGSTERMIJN
RUILEN BINNEN DE ONTBINDINGSTERMIJN
BIJ TWIJFEL CONTACT OPNEMEN
KLACHTENREGELING

LEVERTIJD
Wij leveren uiteraard zo snel als mogelijk is. Onder voorwaarde dat het aankoopbedrag door ons is ontvangen, betekent dit dat een bestelling gedaan vóór 12 uur 's middags, de volgende (werk)dag bij u wordt aangeboden.
Dit zal helaas niet altijd lukken. De levertijd kan langer zijn als wij de produkten nog moeten bestellen of indien deze in bestelling staan bij onze leveranciers. Wij stellen u hiervan op de hoogte.
Indien u haast heeft, neem dan contact op. Vul de contactpagina in of stuur een e-mail naar klantenservice[at]hygrometer-shop.nl.
Mocht het zo zijn dat wij niet binnen 30 dagen kunnen leveren dan heeft u het recht de koop ongedaan te maken, tenzij met u een afwijkende termijn is afgesproken. 
AFHALEN? Zie hier voor meer informatie.                   Terug naar boven

GRATIS BEZORGING VANAF € 60,-- BINNEN NEDERLAND
Bestellingen met een totale aankoopwaarde van € 60,00 of meer, worden gratis bezorgd binnen Nederland.
Bij een bestelling van minder dan € 60,00, wordt € 6,95 bijgeteld voor de verzendkosten binnen Nederland. De verzendkosten zijn inclusief 21% BTW.
Informatie over verzending naar andere landen dan Nederland vindt u bij Verzendkosten.   Terug naar boven

BIJ U BEZORGEN
Het pakket met uw hygrometer wordt aangeboden met "handtekening voor ontvangst". Dit houdt in dat het alleen op het besteladres (huisadres of, indien opgegeven als afleveradres, dat van uw werk). Indien het niet bij u afgeleverd kan worden, wordt het pakket de volgende werkdag wederom aangeboden. Indien ook dit niet lukt, wordt een bericht achtergelaten waarop staat aangegeven bij welk postkantoor u het pakket kunt afhalen. Dit kan gedurende de 3 daaropvolgende weken.  
Indien u uw pakje op een ander adres wilt laten bezorgen, kunt u dit op de afrekenpagina aangeven. Onder uw naam en adresgegevens vinkt u het vakje "Aanvinken indien Factuuradres en Bezorgadres overeenkomen" uit en vult u het bezorgadres in.      Terug naar boven

GARANTIE
Al onze hygrometers worden geleverd met een minimale fabrieksgarantie- termijn van 1 jaar op fouten en gebreken. Een voorwaarde is dat het product niet is gedemonteerd anders dan dit in de bedoeling ligt (bijvoorbeeld ten behoeve van batterijvervanging). Er mogen geen (technische) wijzigingen hebben plaatsgevonden.
Indien de hygrometer een gebrek vertoont, kunt u eerst contact met ons opnemen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk helpen. Dit kan op de volgende manieren:
- Met onze hulp lost u het probleem zelf op, bijvoorbeeld door de hygrometer opnieuw in te stellen (resetten)
- Indien zelf oplossen niet lukt, kan in samenspraak met de betreffende fabrikant of leverancier worden besloten dat de hygrometer wordt gerepareerd of omgeruild.       Terug naar boven

RETOURNEREN VANWEGE EEN GEBREK
U dient het retourformulier mee te sturen met de retourzending. U kunt het  retourformulier downloaden als PDF document of als Word document.
Tevens verzoeken wij u een e-mail te sturen naar klantenservice[at]hygrometer-shop.nl, bij voorkeur met het retourformulier. U stuurt vervolgens het apparaat naar het in het retourformulier opgegeven adres.         Terug naar boven

GEBRUIK MAKEN VAN DE ONTBINDINGSTERMIJN
Indien, om welke reden dan ook, uw hygrometer niet voldoet, kunt u dit aan ons retourneren binnen 14 dagen gerekend vanaf de dag van ontvangst. U kunt dit ruilen voor een ander product (zie hieronder) of het aankoopbedrag - inclusief de door u betaalde verzendkosten - terugbetaald krijgen.
Wij vragen u wel de volgende voorwaarden in acht te nemen:
De hygrometer dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
U dient het ontvangen product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wenst te behouden. U dient het ontvangen product te retourneren met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking.
De portokosten van terugzending betaalt u zelf. Ongefrankeerde zendingen kunnen wij niet in behandeling nemen.
U dient het retourformulier mee te sturen met de retourzending. U kunt het  retourformulier downloaden als PDF document of als Word document.
Tevens verzoeken wij u een e-mail te sturen naar klantenservice[at]hygrometer-shop.nl, bij voorkeur met het retourformulier. Vanaf het moment van annulering moet u de aankoop binnen 14 dagen terugsturen.
Het u toekomende bedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u terugbetaald op een door u aan te geven bankrekening.
Voor de volledigheid vermelden wij dat van de retourregeling zijn uitgezonderd artikelen die voor u op maat zijn aangeleverd.       Terug naar boven

RUILEN BINNEN DE ONTBINDINGSTERMIJN
Wilt u niet het aankoopbedrag retour maar uw aankoop ruilen, dan verzorgen wij dit graag.
Binnen de genoemde termijn van 14 dagen zendt u ons een mailtje dat u het betreffende artikel wilt ruilen met vermelding van uw klantnummer, het artikel dat u wilt inruilen en welk artikel u als vervanging wilt. Zodra wij het oude artikel hebben ontvangen en gecontroleerd sturen wij u het nieuwe artikel toe.

In principe geldt ook hier dat u de  portokosten van terugzending zelf betaald. Als service aan u verrekenen wij de portokosten à € 6,95 indien de prijs van het nieuwe artikel € 10,00  of hoger is dan het oude artikel. Indien het nieuwe artikel bijvoorbeeld € 20,00 meer kost dan het oude,  zenden wij u een factuur voor € 13,05. Na ontvangst van uw overschrijving zenden wij u het nieuwe artikel per ommegaande toe.       Terug naar boven

BIJ TWIJFEL CONTACT OPNEMEN
Indien u twijfelt over welke hygrometer aan te schaffen, kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Wij adviseren u graag welke hygrometer aan uw doeleinden zou kunnen voldoen.
Vul de contactpagina in of stuur een e-mail naar klantenservice[at]hygrometer-shop.nl.      Terug naar boven

KLACHTENREGELING
Indien u onverhoopt niet tevreden bent, verzoeke wij u dit per e-mail aan klantenservice[at]hygrometer-shop.nl kenbaar te maken.
Indien ù niet tevreden bent, zijn wij het namelijk ook niet!
Uw e-mail wordt uiterlijk binnen 14 dagen beantwoord.
Als onze respons u niet bevredigt, kan vervolgens uw klacht (over een product, dienst of de service) worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk. Zie ook onze Algemene Voorwaarden, artikel 16.       Terug naar boven